نریمان جهان و عشوری در یک قاب+ عکس

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره برد تیمش مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز اظهار داشت: در این دیدار بازیکنان ما نسبت به تیم حریف بازی بهتر و هماهنگ‌تری را از خود ارائه دادند و در نهایت نیز توانستند به‌حق خود که برد در این دیدار بود برسند.

وی افزود: تیم تراکتورسازی با این برد توانست علاوه بر به‌دست آوردن 3 امتیاز از سایر تیم‌ها نیز عقب نمانده و توانست دل هوادارانش را شاد کند که ما امیدوار هستیم در دیدارهای آینده نیز به این روند خود ادامه داده و نتایج خوبی را کسب کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در خصوص کاپیتانی‌اش در دیدار مقابل گسترش فولاد گفت: علی حمودی از من بزرگ‌تر بود و باید او بازوبند را بر بازو می‌بست اما در لحظه آخر تصمیم بر این شد که بازوبند به من سپرده شود که بسیار از این تصمیم خوشحالم امیدوار هستم که در آن دیدار کاپیتان خوبی برای تیمم بوده باشم.

وی تصریح کرد: من قبلاً در تیم امید ماشین‌سازی نیز تجربه کاپیتانی را داشتم و در دیدارهای آینده نیز همانند تمامی بازیکنان سعی می‌کنم عملکرد خوبی در تیم تراکتورسازی داشته باشم.

نریمان‌جهان با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: تمامی بازی هایی که ما در پیش داریم همگی بازی‌های سختی هستند اما ما نیز تراکتور هستیم و در دیدار مقابل راه‌آهن نیز برای کسب 3 امتیاز می‌جنگیم.