بیزیم تراختور-مهرداد مؤیدی گزارشگر برنامه نود با نوشتن متن صریح با این برنامه قطع همکاری کرد



بعد از حدود پنج سال فعالیت به عنوان گزارشگر در برنامه نود نهایتا تصمیم به قطع همکاری با این برنامه گرفتم و از این به بعد با تمرکز بیشتر،از طریق شبکه خبر با شما عزیزان در ارتباط خواهم بود.خیلی چیزها از این برنامه یاد گرفتم ولی دلایلی هم برای تصمیم به قطع همکاری دارم که مهمترین آنها توجه بیش از حد این برنامه به استقلال و پرسپولیس بود.کار به جایی رسیده بود که برای حفظ حق و حقوق این تیم ها به گزارشگران شهرستانی اجازه تهیه گزارش از بازی های این دو تیم داده نمیشد و خبرنگاران تهرانی را به شهرستانهای میزبان بازی های این دو تیم اعزام میکردند که این موضوع را خیلی تحمل کردم ولی...

موضوع بعدی اصرار این برنامه به سوژه زایی بی مورد برای فوتبال تبریز بود. روز اولی که با نود شروع کردم هدف اصلی من این بود که با گزینش افرادی که خوب صحبت میکنند و مصاحبه با آنها،ذهنیت بد و جوک های به وجود آمده از زمان گزارشگر قبلی را اصلاح کنم که فکر میکنم به این هدفم رسیده باشم.چرا که در طول این پنج سال اجازه چنین اهانتی را به هیچ کسی ندادم.

این موارد دو تا از دلایل من برای گرفتن این تصمیم بود که امیدوار بودم با شروع سری جدید این برنامه،این مشکلات نیز حل شود که نشد.

امیدوارم در طول این پنج سال هیچ کس را از خودم آزرده نکرده باشم.یا حق.